Korzystanie ze sklepu www.bimbus.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
§1. WSTĘP
- Właścicielem sklepu internetowego www.sklep.bimbus.com.pl jest firma Rustika Sp. z o.o. wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XI IWydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000198382.
- Nabywcą towarów, oferowanych w sklepie internetowym www.sklep.bimbus.com.pl jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
- Sklep internetowy www.sklep.bimbus.com.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie sklepu internetowego www.sklep.bimbus.com.pl w chwili składania zamówienia.
- Ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego www.sklep.bimbus.com.pl są podane w złotówkach i zawierają podatek VAT.
- Ceną wiążącą jest cena podana w sklepie internetowym www.sklep.bimbus.com.pl przy produkcie w chwili składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
§2. ZAMÓWIENIE
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Nabywca otrzyma e-mail z prośbą o potwierdzenie . Dodatkowo pracownik sklepu może kontaktować się z Nabywcą w celu potwierdzenia zamówienia przez telefon. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji tylko wówczas, jeśli Nabywca dokona jego potwierdzenia zgodnie z instrukcją. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia w ciągu 7 dni zamówienie zostanie anulowane. Mail wysłane po złożeniu zamówienia to mail wysłane automatycznie przez system. Jeżeli go nie otrzymujesz tzn. że Twoje zamówienie nie zostało przyjęte . W tym przypadku, albo jeżeli masz jakiekolwiek problemy techniczne podczas złożenia zamówienia , prosimy koniecznie o kontakt mailem na adres kontakt@bimbus.com.pl lub telefonicznie na numer 022/628 51 40
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
- Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia;
b. w przypadku zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu pieniądze na koncie bankowym;
c. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową – w chwili autoryzacji karty.
8. Sklep www.sklep.bimbus.com.pl zastrzega sobie prawo do:
a. anulowania zamówień jeżeli formularz zamówienia został nieprawidłowo wypełniony;
b. odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. - Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
- Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub, na życzenie, fakturę VAT. Paragony/ faktury wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
- Zmiany w wysyłce, rezygnacje z zamówienia możliwe są poprzez kontakt pod adresem kontakt@bimbus.com.pl
- Zamówienia można anulować wyłącznie drogą mailową przed jej realizacją tzn. tak długo, jak paczka nie została wysłana .
- Klient po dokonaniu zakupu z opcją odbioru osobistego ma pięć dni na odbiór zamówienia licząc od daty dokonania zamówienia internetowego.
§3. DOSTAWA
- Zakupione towary mogą być odebrane w naszym sklepie firmowym, albo dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
- Wszystkie paczki są wysłane wyłącznie za pośrednictwem kuriera.
- Koszty dostawy: Płatność przelewem 17 zł Płatność przy odbiorze 22 zł. Koszt wysyłki zagranicznej ustalany indywidualnie.
- Czas realizacji zamówienia: Przy większości towarów podajemy (w dniach roboczych) czas wysłania zamówienia z magazynu. Jest to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili przekazania zamówienia do wysłania przez Firmę Kurierską , zwykle 2-4 dni robocze.
- O nadaniu paczki Nadawca będzie poinformowany mailem.
- Zwrot nie doręczonej paczki. W przypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem kuriera, Nabywca ma obowiązek skontaktować się z pracownikiem sklepu BIMBUS e-mailem pod adresem kontakt@bimbus.com.pl jeżeli paczka nie zostaje do niego doręczona w ciągu 2 dni od daty nadania . Nabywca, który tego nie zrobi, będzie, w przypadku zwrotu nie doręczonej paczki do sklepu www.sklep.bimbus.com.pl, obciążony kosztami przesłania.
- Odmowy przyjęcia paczki. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Nabywca, zamówiony towar wraca do sklepu, a Nabywca zostanie obciążony kosztami przesłania oraz opłaty manipulacyjnej w wysokości 40% wartości dokonanych zakupów .
- Przesyłki kurierskie uszkodzone podczas transportu. Każdą przesyłkę kurierską proszę otworzyć w obecności kuriera. Podstawą reklamacji uszkodzonej/niekompletnej przesyłki jest protokół sporządzony przez kuriera tylko w chwili otrzymania przesyłki z oznaczoną datą i godziną jego napisania oraz kontakt ze sklepem najpóźniej w ciągu 3 dni. Przyjęcie przez Nabywcę przesyłki bez zastrzeżeń (tzn. podpisanie jej odbioru) powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki. Każdy Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Kurier na żądanie Nabywcy ma obowiązek sporządzić protokół szkody lub rozbieżności towaru z zamówieniem.
§4. PŁATNOŚĆ
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
a. przy odbiorze: należność pobiera kurier;
b. przelewem bankowym na konto, podane na stronie sklepu( na przelew oczekujemy przez 3 dni )
§5. ZWROTY
- Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty płatności i jego otrzymania. Towar prosimy zwrócić na adres: Bimbus Exclusive ul. Piękna 7/9 00-593 Warszawa
- Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz niezniszczonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy.
- W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres kontakt@bimbus.com.pl
- Koszty przesyłki zwracanego towaru do sklepu w każdym przypadku ponosi Nabywca w całości.
- Po odebraniu towaru sklep niezwłocznie zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy.
- Jeśli towar został wysłany na koszt Rustika Sp. z o.o., z kwoty podlegającej zwrotowi zostanie potrącony koszt wysyłki do Nabywcy.
- Sklep nie wymienia towaru na inny kolor lub rodzaj. W takim przypadku należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.
§6. REKLAMACJE
- Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Nabywcę i Kuriera. Tylko w tym przypadku reklamacja z tytułu uszkodzeń powstałych w transporcie zostanie uznana.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.
- Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu.
- Przed wysyłką produkt należy oczyścić i opakować w karton. W przypadku niestarannego opakowania produktu Rustika Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie wskutek niedostatecznego zabezpieczenia produktu.
- Lampy i meble należy odesłać wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.
- Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
§7. USTALENIA KOŃCOWE
- Wysyłając dane osobowe, Nabywca dobrowolnie wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówień oraz celach marketingowych przez firmę Rustika Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz. 883). Dane przetwarzane są z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa, określonych w ustawie. Osoby zainteresowane mają prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania i aktualizacji oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania w dowolnym momencie. Dane te nie są udostępniane osobom trzecim.
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Rustika Sp. z o.o. właścicielem sklepu www.sklep.bimbus.com.pl
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy ze względu na siedzibę sprzedawcy.
- Nabywca potwierdzając zamówienie potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje warunki w nim zawarte.