DOSTAWA / ZWROTY

1. DOSTAWA

  1. Zakupione towary mogą być odebrane w naszym sklepie firmowym, albo dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
  2. Wszystkie paczki są wysłane wyłącznie za pośrednictwem kuriera.
  3. Koszty dostawy:  Płatność przelewem 15 zł Płatność przy odbiorze 20 zł. Koszt wysyłki zagranicznej ustalany indywidualnie.
  4. Czas realizacji zamówienia: Przy większości towarów podajemy (w dniach roboczych) czas wysłania zamówienia z magazynu. Jest to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili przekazania zamówienia do wysłania przez Firmę Kurierską , zwykle 2-4 dni robocze.
  5. O nadaniu paczki Nadawca będzie poinformowany mailem.
  6. Zwrot nie doręczonej paczki. W przypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem kuriera, Nabywca ma obowiązek skontaktować się z pracownikiem sklepu BIMBUS e-mailem pod adresem kontakt@bimbus.com.pl jeżeli paczka nie zostaje do niego doręczona w ciągu 2 dni od daty nadania . Nabywca, który tego nie zrobi, będzie, w przypadku zwrotu nie doręczonej paczki do sklepu www.sklep.bimbus.com.pl, obciążony kosztami przesłania.
  7. Odmowy przyjęcia paczki. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Nabywca, zamówiony towar wraca do sklepu, a Nabywca zostanie obciążony kosztami przesłania oraz opłaty manipulacyjnej w wysokości 40% wartości dokonanych zakupów .
  8. Przesyłki kurierskie uszkodzone podczas transportu. Każdą przesyłkę kurierską proszę otworzyć w obecności kuriera. Podstawą reklamacji uszkodzonej/niekompletnej przesyłki jest protokół sporządzony przez kuriera tylko w chwili otrzymania przesyłki z oznaczoną datą i godziną jego napisania oraz kontakt ze sklepem najpóźniej w ciągu 3 dni. Przyjęcie przez Nabywcę przesyłki bez zastrzeżeń (tzn. podpisanie jej odbioru) powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki. Każdy Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Kurier na żądanie Nabywcy ma obowiązek sporządzić protokół szkody lub rozbieżności towaru z zamówieniem.
  9. Klient po dokonaniu zakupu z opcją odbioru osobistego ma pięć dni na odbiór zamówienia licząc od daty dokonania zamówienia internetowego.

2. ZWROTY

  1. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Towar prosimy zwrócić na adres: Bimbus Exclusive ul. Piękna 7/9 00-593 Warszawa
  2. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz niezniszczonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy.
  3. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres kontakt@bimbus.com.pl
  4. Koszty przesyłki zwracanego towaru do sklepu w każdym przypadku ponosi Nabywca w całości.
  5. Po odebraniu towaru sklep niezwłocznie zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy.
  6. Jeśli towar został wysłany na koszt Rustika Sp. z o.o., z kwoty podlegającej zwrotowi zostanie potrącony koszt wysyłki do Nabywcy.
  7. Sklep nie wymienia towaru na inny kolor lub rodzaj. W takim przypadku należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.