1. DOSTAWA
- Zakupione towary mogą być odebrane w naszym sklepie firmowym, albo dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
- Wszystkie paczki są wysłane wyłącznie za pośrednictwem kuriera.
- Koszty dostawy: Płatność przelewem 15 zł Płatność przy odbiorze 20 zł. Koszt wysyłki zagranicznej ustalany indywidualnie.
- Czas realizacji zamówienia: Przy większości towarów podajemy (w dniach roboczych) czas wysłania zamówienia z magazynu. Jest to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili przekazania zamówienia do wysłania przez Firmę Kurierską , zwykle 2-4 dni robocze.
- O nadaniu paczki Nadawca będzie poinformowany mailem.
- Zwrot nie doręczonej paczki. W przypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem kuriera, Nabywca ma obowiązek skontaktować się z pracownikiem sklepu BIMBUS e-mailem pod adresem kontakt@bimbus.com.pl jeżeli paczka nie zostaje do niego doręczona w ciągu 2 dni od daty nadania . Nabywca, który tego nie zrobi, będzie, w przypadku zwrotu nie doręczonej paczki do sklepu www.sklep.bimbus.com.pl, obciążony kosztami przesłania.
- Odmowy przyjęcia paczki. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Nabywca, zamówiony towar wraca do sklepu, a Nabywca zostanie obciążony kosztami przesłania oraz opłaty manipulacyjnej w wysokości 40% wartości dokonanych zakupów .
- Przesyłki kurierskie uszkodzone podczas transportu. Każdą przesyłkę kurierską proszę otworzyć w obecności kuriera. Podstawą reklamacji uszkodzonej/niekompletnej przesyłki jest protokół sporządzony przez kuriera tylko w chwili otrzymania przesyłki z oznaczoną datą i godziną jego napisania oraz kontakt ze sklepem najpóźniej w ciągu 3 dni. Przyjęcie przez Nabywcę przesyłki bez zastrzeżeń (tzn. podpisanie jej odbioru) powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki. Każdy Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Kurier na żądanie Nabywcy ma obowiązek sporządzić protokół szkody lub rozbieżności towaru z zamówieniem.
- Klient po dokonaniu zakupu z opcją odbioru osobistego ma pięć dni na odbiór zamówienia licząc od daty dokonania zamówienia internetowego.
2. ZWROTY
- Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Towar prosimy zwrócić na adres: Bimbus Exclusive ul. Piękna 7/9 00-593 Warszawa
- Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz niezniszczonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy.
- W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres kontakt@bimbus.com.pl
- Koszty przesyłki zwracanego towaru do sklepu w każdym przypadku ponosi Nabywca w całości.
- Po odebraniu towaru sklep niezwłocznie zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy.
- Jeśli towar został wysłany na koszt Rustika Sp. z o.o., z kwoty podlegającej zwrotowi zostanie potrącony koszt wysyłki do Nabywcy.
- Sklep nie wymienia towaru na inny kolor lub rodzaj. W takim przypadku należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.